понедельник, 25 ноября 2013 г.

აქტივობები

1. პროექტის დაგეგმვა.
ა) პროექტის დაგეგმვა პედაოგებთან ერთად.
ბ) პროექტის გაცნობა მოსწავლეთათავის:
გამოწვევა: როგორ მოქმედებს ხელოვნება ადამიანზე?
რა გავლენა აქვს მუსიკას ადამიანის ცხოვრებაზე?
მცირე დისკუსია... საუბარი.. გავიხსენოთ ,,იავნანამ რა ჰქმნა''...
საშინაო დავალება: მუსიკის ძალა   ან       მუსიკის გავლენა....

2. განსახორციელებელი აქტივობების შერჩევა... მოსწავლეთა დაყოფა ჯგუფებად და შესაბამისი ამოცანების განაწილება.
3. გამოკითხვა:
  ა) უსმენთ თუ არა კლასიკურ მუსიკას?
  ბ) იცნობთ თუ არა გია ყანჩელის შემოქმედებას?
  გ) ქართულ მუსიკას უფრო ხშირად უსმენთ, თუ უცხოურს?
4. ,,მუსიკა და წყალი'' - ვიდეოს ჩვენება და შთაბეჭდილება.
5. გია ყანჩელი - ინდივიდუალურად კომპიუტერებთან ინფორმაციის მოძიება; გუნდური მუშაობა -  პრეზენრაციისა და კედლის გაზეთის შექმნა.
6. ჩვენ ვუსმენთ გია ყანჩელს
ა) ცოცხალი შესრულბით უსმენენ გია ყანჩელის მუსიკს (როიალსა და ვიოლინოზე) და წერენ შთაბეჭდილებებს ან რას გვაიმბობს ყანჩელის მუსიკა...
ს) ბაშვებს მოაქვთ ლექსები, რომლებიც მათი აზრით შეეფერება ყანჩელის მუსიკას - განწყობილებით, შინაარსით და სხვა...
7. დასკვნითი ღონისძიება

Комментариев нет:

Отправить комментарий